اجتماع خانوادگی سرورد سلام فرمانده در کرج با هدف استغاثه به حضرت مهدی(عج) برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت و تقویت باورهای ایمانی گفت: اجتماع سرورد سلام فرمانده در کرج با هدف استغاثه به حضرت مهدی(عج) در ایام دهه کرامت برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: اجتماع خانوادگی مردم کرج با هدف اجرای سرود سلام فرمانده و استغاثه به حضرت مهدی(عج) برگزار می شود. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: حضور دهه هشتادی ها و نودی ها در این اجتماع فرهنگی با محوریت سرود سلام فرمانده تجدید پیمان با ارزش های ایمانی و الهی است.

 

شکری اظهار کرد: پیش از این محل تجمع خانوادگی سرود سلام فرمانده در ورزشگاه انقلاب کرج بود که بنابر استقبال عمومی مردم این مکان به میدان جمهوری کرج تغییر کرد. 

 

وی با اشاره به ظرفیت قابل توجه نیروهای مسجدی که اعم از کودک، نوجوان و جوان هستند بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد توجه ویژه ای به برنامه های هنری با رویکرد معرفتی دارند به ویژ سرود سلام فرمانده که با استقبال پرشور نوجوانان و کودکان همراه است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: انتظار می رود شاهد استقبال پرشور نوجوانان در این اجتماع باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1182967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha