نقره داغ برهم زنندگان آرامش بازار در گلستان/ متخلفان ۱۸ میلیارد تومان جریمه شدند

حسن‌پور با بیان اینکه این پرونده ها تاکنون منجر به جریمه ۱۸ میلیارد تومانی متخلفان شده است، گفت: در این مدت ۵ هزار و ۴۷۲ مورد بازرسی از خبازی ها انجام شده که ۵۳۵ مورد گزارش تخلفات داشتیم و ۷۳ مورد نیز منجر به تشکیل پرونده نظارتی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید حسن‌پور» امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) اظهارکرد: نظارت در بازار با قدرت و قوت و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در حال انجام است و تعطیل بردار هم نیست.

 

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ هزار مورد بازرسی از سطح بازار انجام شده است که یکهزار و ۲۳ مورد منجر به تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات شده است.

 

وی با بیان اینکه این پرونده ها تاکنون منجر به جریمه ۱۸ میلیارد تومانی متخلفان شده است، افزود: در این مدت ۵ هزار و ۴۷۲ مورد بازرسی از خبازی ها انجام شده که ۵۳۵ مورد گزارش تخلفات داشتیم و ۷۳ مورد نیز منجر به تشکیل پرونده نظارتی شده است.

 

حسن پور گفت: بخش زیادی از این تخلفات با گزارش های مردمی قابل بررسی و برخورد است و مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ تماس بگیرند.

 

کد خبر 1182983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha