خرید و ذخیره‌سازی ۲۰۰۰ تن مرغ از تولیدکنندگان/ مشکلی در جوجه‌ریزی نداریم

حسن‌پور از خرید حدود ۲ هزار تن گوشت مرغ به منظور ذخیره‌سازی و کمک به تولیدکنندگان استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید حسن‌پور» در جمع خبرنگاران اظهارکرد: گلستان یکی از استان های شاخص در تولید گوشت مرغ است که همواره رتبه های اول تا دوم را به خود اختصاص داده است.

 

معاون بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: مرغ تولیدی استان گلستان به ۷ تا ۸ استان دیگر به ویژه تهران ارسال می شود؛ برای همین نقش مهمی در تامین نیاز بازار و امنیت غذایی دارد.

 

وی افزود: خوشبختانه در تولید و جوجه ریزی ها مشکلی نداریم و با توجه به تمهیداتی که دولت در تامین سرمایه در گردش واحدهای دام و طیور انجام داده است تا کنون آسیب و مشکل خاصی در این حوزه نداشتیم.

 

حسن پور بیان کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان و ذخیره سازی تاکنون ۲ هزار تن گوشت مرغ از تولیدکنندگان استان خریداری شده است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که مشکلی در حوزه تولید ایجاد نشود.

 

وی درباره تخلفاتی که در حوزه آرد و نان و صف های طولانی در مقابل نانوایی ها ایجاد می شود، گفت: با هر واحد صنفی از جمله خبازی های متخلف برخورد صورت می گیرد اما ما نمی توانیم همه واحدهای متخلف را تعطیل کنیم چون مشکلات مردم بیشتر خواهد شد برای همین برخورد با متخلفان را به صورت مدیریت شده خواهیم داشت.

 

کد خبر 1183094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha