لزوم تشکیل تیم عملیات رسانه‌ای جهت مواجهه با مشکلات و وضعیت بحران در استان

حجت‌الاسلام کلاه‌کج گفت: یکی از مشکلات خوزستان این است که در مواقع بحران نمی‌توانیم عملیات رسانه‌ای خوبی را پیش‌بینی کنیم از این رو تشکیل تیم عملیات رسانه‌ای جهت مواجهه با مشکلات و وضعیت بحران در استان امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج» در چهلمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان خوزستان، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت مناسبت‌های 14 و 15 خرداد و تسلیت حادثه متروپل آبادان اظهار کرد: نشست امروز با 2 دستور جلسه برگزار می‌شود یکی بررسی وضعیت بازار استان است و اینکه چه اقداماتی در رابطه با حدف ارز ترجیحی 4200 تومانی در خوزستان صورت گرفته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در حال حاضر با توجه به وضعیت کنونی در بازار دچار تناقض‌هایی هستیم که چند نرخی‌ بودن، کمبود برخی اقلام و گرانی و تورم از جمله آنهاست و باعث نابسامانی در بازار شده و این‌ موضوعات نوعی بی‌اعتمادی را در مردم ایجاد کرده است.

 

وی با بیان اینکه لازم است مسئولان مربوطه تصمیم‌گیری کنند و روال مشخصی را ارائه دهند اضافه کرد: بحث وضعیت بازار باید حتما پیگیری شود و در غیر این صورت مردم ضرر می‌کنند و در این راستا می‌توان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی جهت کمک به دولت استفاده کرد.

 

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در خوزستان دستور دوم جلسه را آسیب‌شناسی رسانه‌های استان در شرایط بحران عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم این است که در مواقع بحران نمی‌توانیم عملیات رسانه‌ای خوبی را پیش‌بینی کنیم.

 

وی تصریح کرد: در حادثه متروپل و همچنین انفجار در خانه نخبگان اخبار مختلف و ضد و نقیضی منتشر شد و دلیل آن این است که در شرایط بحران تدابیر لازم اندیشیده نشده و تیم عملیات رسانه‌ای نداریم و نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم.

 

کد خبر 1183105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha