برگزاری دوره های تخصصی حفظ قرآن کریم به صورت رایگان در جهرم

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» جهرم از آغاز ثبت نام دوره های تخصصی حفظ قرآن در تمامی شعب این موسسه به صورت رایگان خبر داد.

«محمد رضا قلیچ خانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ثبت نام دوره های تخصصی حفظ قرآن به صورت همزمان در تمامی شعبه های موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ماه ادامه دارد.

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» جهرم با اشاره به اینکه دوره های تخصصی حفظ قرآن این مجموعه به صورت غیر شبانه روزی (روزانه) برگزار می شود، افزود: این دوره ها در ۲ واحد خواهران و برادران از سن ۱۱ سال به بالا برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت در طرح یکساله و ۲ ساله حفظ قرآن کریم در این موسسه قرآنی به صورت رایگان است، عنوان کرد: این دوره ها به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

 

قلیچ خانی با اشاره به نحوه نام نویسی برای شرکت در دوره های حفظ قرآن کریم، گفت: شرکت کنندگان فقط با ارسال نام و نام خانوادگی،و نام شهر خود به شماره 09910991791 می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع) به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی حفظ و تثبیت روزانه قرآن در جنوب کشور فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: این موسسه قرآنی تا کنون موفق به پرورش بیش از ۲۵۰ نفر حافظ کل قرآن کریم شده است.

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» جهرم عنوان کرد:‌ این در ۲۳ استان کشور فعالیت داشته و افراد بسیاری تا کنون با مراجعه به شعبه های آن موفق به حفظ کلام الله مجید شده اند.

 

قلیچ خانی با اشاره به ایجاد شعبه های موسسه در کشورهای خارجی نیز گفت: موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» اکنون در ۲ کشور ترکیه و آلمان، دوره های حفظ و مفاهیم کاربردی قرآن را بر اساس متد علمی روز برگزار می کند.

 

کد خبر 1183117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha