دشمن از بازخوانی قیام ۱۵ خرداد واهمه دارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ۱۵ خرداد یک مساله بسیار مهم و ارزشمندی است و دشمنان از موضوع ۱۵ خرداد بیم دارند و همانطور که از ولایت فقیه می ترسند ، از ۱۵ خرداد و بازخوانی این قیام واهمه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی شامگاه دوشنبه ۱۶ خرداد ماه در آیین اختتامیه نهمین نمایشگاه آثار و اسناد قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ شهرستان ورامین که به همت حزب موتلفه اسلامی که در حسینیه بنی فاطمه(س) اظهار کرد: ۱۵ خرداد یک مساله بسیار مهم و ارزشمندی است و دشمنان از موضوع ۱۵ خرداد بیم دارند و همانطور که از ولایت فقیه می ترسند ، از ۱۵ خرداد و بازخوانی این قیام واهمه دارند.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: امام راحل ۱۹ محور را برای ۱۵ خرداد تبیین کردند و بیان داشتند ، پدید آورندگان این قیام را بشناسید.

 

وی ادامه داد: ما هنوز تحلیل عمیق و دقیق از قیام ۱۵ خرداد نداریم و همه ما در این زمینه وظیفه داریم و مجموعه شهرستان ورامین برنامه های متعدد و مناسبی را در این ایام برگزار می کنند.

 

بادامچیان با تاکید بر لزوم بازخوانی قیام خونین ۱۵خرداد و تبیین آن توسط جریان های مختلف عنوان کرد: اگر قیام ۱۵ خرداد را تبیین نکنیم و گرامی نداریم به فراموشی سپرده خواهد شد و امروز رسالت همه متولیان امر آن است که این قیام و ریشه ها و دستاوردهای ان را به نسل جوان انتقال دهند.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد:جوانان ما دارای فطرت پاک هستند و همه ملاحظه کردند که همین نوجوانان و جوانان برای سرود سلام فرمانده چه کردند.

 

وی در پایان گفت: به حول و قوه الهی ملت ایران با صلابت بیشتری به راه پرافتخار خود ادامه خواهند داد.

 

کد خبر 1183132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha