همایش دختران رضوی توسط کانون «قدسیان» در شهرکرد برگزار شد

گنجی گفت: اولین همایش دختران رضوی در ایام دهه کرامت با حضور خدام امام رضا (ع) توسط کانون فرهنگی هنری «قدسیان» و کانون بانوان و خانواده استان در شهرکرد برگزار شد.

«فرزانه گنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اولین همایش دختران رضوی در ایام دهه کرامت با حضور خدام امام رضا (ع) توسط کانون فرهنگی هنری «قدسیان» و کانون بانوان و خانواده استان در شهرکرد برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «قدسیان» مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک ادامه داد: این همایش بزرگ با حضور ۱۲۰ نفر از دختران این شهرستان در سالن اصناف شهرکرد برگزار شد.

 

وی ادامه داد: مراسم با حضور مسئولان شهرستان شهرکرد و صلوات خاصه حضرت رضا (ع) آغاز شد و در ادامه مداحان اهل بیت (ع) در مدح حضرت معصومه (س) مدیحه سرایی و مولودی خوانی کردند.

 

گنجی گفت: در ادامه این مراسم مسابقه ای برای شرکت کنندگان برگزار شد و به قید قرعه به ۱۶ نفر از دختران توسط خادمان امام رضا (ع) جوایز و هدایای متبرک اهدا شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «قدسیان» مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک ادامه داد: جمعی از دختران در انتهای مراسم با خادمان امام رضا (ع) عکس یادگاری گرفتند.

 

وی تصریح کرد: خادمیاران رضوی برای دختران در سه رده سنی ۷ تا ۱۴، ۱۵ تا ۲۵ و ۲۵ به بالا دوره های آموزشی و تفریحی متنوعی برگزار کرده اند.

 

کد خبر 1183152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha