تجلیل از ۳۲ اثر برگزده در جشنواره تایپوگرافی اسماء و القاب امام زمان

حجت الاسلام چراغی، از ارسال ۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تایپوگرافی اسماء و القاب امام زمان(عج) خبر داد و گفت: از این تعداد اثر، ۳۲ اثر به عنوان اثر برتر معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «محمدجواد چراغی»، امروز(17خرداد)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با فراخوان جشنواره تایپوگرافی اسماء و القاب امام زمان(عج)، ۸۰ اثر از هنرمندان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

وی با اشاره به اینکه کار داوری این آثار با حضور داوران حوزه گرافیک و هنرهای تجسمی انجام شده است، افزود: ۲۰ اثر برای بخش نمایشگاهی این جشنواره و ۱۲ اثر نیز به‌عنوان آثار برتر انتخاب شد.

 

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: این جشنواره به همت جهاد دانشگاهی واحد لرستان و ستاد اقامه نماز و بنیاد بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) لرستان و مشارکت سازمان فعالیت‌های قرآنی کشور، سازمان دانشجویان لرستان، اداره‌کل امور مالیاتی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، صداوسیما و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شده است.

 

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ مهدویت و زمینه‌سازی برای بهره مندی از ظرفیت هنرمندان در راستای ترویج فرهنگ مهدویت است.

 

 

کد خبر 1183221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha