تعلل در ثبت فرصت های سرمایه گذاری در حال تبدیل شدن به چالش است

عباسی با بیان اینکه عملکرد کارگروه تبصره ۱۸ انتظارت مدیریت کلان استان را برآورده نکرده است، گفت: تعلل در ثبت فرصت های سرمایه گذاری در حال تبدیل شدن به چالش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در جلسه کارگروه تبصره ۱۸ با انتقاد از کم کاری های صورت گرفته در خصوص جذب اعتبارات خواستار حداکثر تلاش مدیران در این حوزه برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری شد.

 

«شهریار عباسی»  تصریح کرد: متاسفانه عملکرد کارگروه تبصره ۱۸ انتظارت مدیریت کلان استان را برآورده نکرده است و در این راستا از عملکرد برخی از بانک ها گله مند هستیم.

 

وی افزود: متولیان امر بایست حداکثر تلاش خود در خصوص جذب اعتبارات تبصره ۱۸ طی این هفته انجام دهند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یادآور شد: بعضی  از مشکلاتی که امروز داریم فقط مربوط به بانک ها نیست برخی از مدیران کل در حوزه های مختلف باید فعالیت خود را بیشتر کنند.

 

وی با عنوان این مطلب که اگر مانعی برسر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ وجود دارد باید آن را رفع کرد اضافه کرد: اگر نیاز به رفع نقص مدارک است به متقاضیان اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا این روند سریعتر انجام شود، اما اینکه موضوع به امان خدا رها شود و بعد از ۱۵ روز از سامانه حذف  شود و مجددا این سیکل از نو تکرار شود شایسته نیست.
 

 

 عباسی گفت: تعلل در ثبت فرصت های سرمایه گذاری دارد به چالش تبدیل میشود و به روز رسانی آن متاسفانه انجام نشده که حتما لازم است این فرایند در ادارات به روز رسانی شود و اگر ابلاغی نیاز هست انجام گیرد.
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ضمن تشکر از عملکرد مثبت بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی جزو بانک های خوب در این حوزه بوده است که جای تشکردارد و شایسته تقدیر هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی هم تلاش خود را در زمینه ارائه طرح های بیشتر به بانک کشاورزی انجام دهد تا هم اکنون که فرصت آن فراهم است بانک کشاورزی هم اعتبارات بیشتری را جذب کند.

 

کد خبر 1183238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha