تداوم جریان حضور کاروان «زیر سایه خورشید» گامی برای نهادینه کردن ارزش ها در جامعه

قلندری گفت: تداوم جریان حضور کاروان «زیر سایه خورشید» گامی برای نهادینه کردن ارزش ها در جامعه است و باید در ایام کرامت در این بخش و حضور این کاروان در نقاط مختلف تلاش شود.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ذی‌القعده ماهی پرفضیلت است و باید در این ایام و در دهه کرامت برای بزرگداشت شعائر دینی تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود:کاروان زیر سایه خورشید کاروان با برکتی است که حضور این کاروان در جای جای این کشور موجب خیر و برکت برای همگان است.

 

وی با تاكيد بر اين كه مساجد و کانون های فرهنیگ هنری مساجد قرارگاه مقابله با تهاجم فرهنگي هستند، خاطر نشان کرد: باید از این پایگاه مردمی برای نهادینه کردن ارزش ها و سبک زندگی اسلامی استفاده شود و همگان تلاش کنیم تا با مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برای نهادینه کردن ارزش های انقلاب و نظام و اسلام تلاش شود.

 

قلندری گفت: تداوم جریان حضور کاروان «زیر سایه خورشید» گامی برای نهادینه کردن ارزشها در جامعه است و باید در ایام کرامت در این بخش و حضور این کاروان در نقاط مختلف تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: مردم ما عاشق اهل بیت(ع) هستند و حضور کاروان زیر سایه خورشید و خدام امام رضا(ع) برگ زرینی بر ولایتمداری مردم دیار ماست که امیدواریم با حضور این خادمان امام رضا در این ایام شهر و دیارمان بیش از هر زمان دیگری امام رضایی شود.

کد خبر 1183295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha