سرمایه گذاری بیش از ۵٠٠ میلیاردی  در توسعه صنعت مرغداری در  زاهدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زاهدان گفت: بیش از ۵٠٠ میلیارد تومان در توسعه صنعت مرغداری در شهرستان زاهدان سرمایه گذاری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زاهدان گفت: در راستای نهضت جهاد خودکفایی استان سیستان و بلوچستان به تولید گوشت مرغ،  شهرستان زاهدان ٢٠ واحد  مرغداری جدید با ظرفیت یک میلیون قطعه جوجه ریزی در هر دوره معادل ۵٠ واحد ٢٠ هزار قطعه ای در دست احداث دارد.


حسین کیخا با اشاره به پیشرفت فیزیکی ١٠ تا ٨٠ درصدی واحدهای مرغداری جدید الاحداث افزود برای راه اندازی این واحد ها بالغ بر ۵٠٠ میلیارد  تومان سرمایه‌گذاری در حال انجام است .

 

کیخا اذعان داشت از این تعداد ۶ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ٣٣٠ هزار قطعه میباشد که در سطح بخش های تابعه شهرستان زاهدان در حال اجراست.

 

وی تصریح کرد در حال حاضر شهرستان زاهدان دارای ٢٧ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی فعال است که سالیانه ظرفیت توليد ٨هزار تن گوشت مرغ  را دارد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت : با به مدار تولید پیوستن واحدهای جدید ظرفیت جوجه ریزی در شهرستان به يك میلیون و هشتصد هزار قطعه در هر دوره و به تبع آن ظرفیت تولید گوشت مرغ ٨۵ درصد و میزان تولید تخم مرغ ۶٨ درصد افزایش خواهد يافت.

کد خبر 1183314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha