مراسم جشن ازدواج رضوی در کرمانشاه برگزار می شود

امامیان،گفت: همزمان با میلاد امام مهربان و در سایه پر مهر و رأفت رضوی با همت خادمیاران و مشارکت بنیاد احسان مراسم جشن ازدواج هشت زوج جوان در کرمانشاه برگزار می شود.

سید محمدجعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشن رضوی در دهه کرامت، گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و برگزاری جشن های مختلف در سطح استان نوعروسان کرمانشاهی با اجازه امام رضا (ع) به خانه بخت می روند

 

 

 دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: خطبه عقد با حضور خدام بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) قرائت خواهد شد  و زوجین با توسل به اهل بیت(ع) زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  این مراسم ویژه زوج های محرومی است که در شرف عقد یا عروسی هستند و توسط شبکه ی محله ای و منطقه ای خادمیاری معرفی شده اند و از خدماتی همچون لباس عروس و داماد، آتلیه، آرایشگاه، مراسم خطبه خوانی رایگان بهرمند می شوند.

 

امامیان با بیان اینکه  این مراسم تنها مختص زوجین و خانواده هایشان می باشد، تصریح کرد:مولودی خوانی، گروه طنز، مشاوره خانواده، حضور خدام و پرچم متبرک رضوی، مراسم خطبه خوانی، نماز جماعت و پذیرایی از جمله برنامه های جشن «با اجازه امام رضا(ع) بله» می باشد.

 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اظهار کرد: حضور در گروه های جهادی، هیأت مذهبی، پخت هزاران پرس غذای حضرتی و توزیع در مناطق محروم، حضور در کارخانجات صنعتی، جشن بزرگ رضوی و خطبه خوانی هشت زوج از جمله برنامه های  کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت و در استان کرمانشاه است.

 

 

وی در پایان تاکید کرد: گرداندن پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) و حضور خادمان آستان قدس رضوی در این مراسم نیز باعث ایجاد نشاط معنوی در بین مردم و تبرک مراسم خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1183323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha