رسانه ملی برنامه و سریال های ازدواج آسان را تدوین و اجرا می کند

باقر زاده با بیان اینکه گیلان با ابر بحران کاهش جمعیت روبه رواست گفت: رسانه ملی برنامه و سریال های ازدواج آسان را تدوین و اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « محمدباقر باقر زاده»  امروز (سه شنبه، ۱۷ خرداد ) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن الغدیر اظهار کرد: رسانه نقش ارزنده ای در توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج در جوانان دارد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان بابیان اینکه بحث توسعه فرهنگی ازدواج آسان و پرهیز جدی از مادی گرایی از اهدافی است که شبکه باران دنبال می کند گفت: در این راستا برنامه ها و سریال هایی تولید شده و در دست اجرا نیز می باشد.‌



باقر زاده اذعان کرد: معرفی زوج های موفق و الگوهای مناسب و تبیین رسانه ای عدم توجه به مادیات با بهره گیری از آموزه های دینی و اسلامی از جمله موضوعاتی است که در برنامه های تلویزیونی و رادیویی دنبال می شود.



وی تصریح کرد: تقویت فرهنگ خانواده با بهره گیری جامعه روستایی گذشته از دیگر مقوله های است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.‌

 


مدیر کل صداوسیمای گیلان اضافه کرد: بیان هدف مند  با ارائه مستند با موضوعات ازدواج و فرزند آوری، تشویق خیرین جهت کمک به زوج های جوان در ساخت خانه های کوچک و یا اجاره بها، ایجاد اشتغال برای زوج های و... از دیگر موضوعاتی است که در برنامه ها عنوان می شود.


وی با تاکید بر اینکه رسانه ها نقش تاثیر گذاری در امر توسعه در بخش های مختلف دارند گفت: کمک به رسانه ها به تولید محتوا و ارزشی بودن امر ازدواج و نادرست بودن تجرد و به شیوه های مختلف بیان شود.


باقر زاده اظهار کرد: بهره گیری از قوای سه گانه در حمایت از رسانه های در تولید و اشتغال و تسهیل امر ازدواج و .... از دیگر پیشنهادهای است که در راستای حل معضل ارایه می شود.



مدیر کل صداوسیمای گیلان تصریح کرد: گیلان با کاهش جدی جمعیت مواجه است و با یک ابر بحران روبه رو هستیم در این راستا بایستی اقدامات ویژه ای صورت گیرد. 

کد خبر 1183396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha