ویژه برنامه محله قرآنی به مناسبت دهه کرامت در ۵۰ محله از مناطق آبادان و خرمشهر برگزار می شود

قانعیان از برگزاری ویژه برنامه محله قرآنی در ۵۰ محله منطقه آزاد اروند به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: این برنامه با محوریت آموزش و محفل اُنس با قرآن برگزار می‌شود.

«حسین قانعیان» شامگاه (سه شنبه ۱۷ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) و همچنین ضمن تسلیت به مناسبت جانباختگان جمعی از شهروندان آبادان در حادثه ریزش ساختمان متروپل اظهار کرد: متاسفانه در این ایام با توجه به حادثه دلخراش و ناگوار ریزش ساختمان متروپل اکثر ویژه برنامه های ایام دهه کرامت تعطیل شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند افزود: در این راستا نیز برنامه جایگزینی را تحت عنوان محله قرآنی در این ایام مبارک برگزار خواهیم کرد.

 

وی از برگزاری این ویژه برنامه در ۵۰ محله از مناطق آبادان و خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه با محوریت آموزش و محفل اُنس با قرآن برگزار خواهد شد.

 

قانعیان به حضور خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و ادامه داد: کلیه هزینه های این سفر معنوی نیز بر عهده ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفته است.

 

کد خبر 1183426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha