مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان منصوب شد

در حکمی از سوی غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان را منصوب کرد.

 

به موجب این حکم حمزه کرایلو که پیش از این سرپرستی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان را عهده دار بود به عنوان مدیرکل جدید منصوب شد.

 

در بخشی از این حکم آمده است: «با حسن تدبیر و رعایت مقررات نظرات معاونین محترم سازمان و دفاتر ستادی و نیز همراهی مدیران و همکاران آن اداره کل ضمن حفط انسجام سازمانی و ارتقای سطح خدمات اهتمام کامل در رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابیگری»، «مردم داری»، «پاکدستی» و «قانونمداری» را معمول نمائید.

 

در دوره جدید خدمت که وزارت متبوع وزارت مردم و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سازمان مردم انگاشته شده است توجه به بهبود کیفیت خدمات آموزشی به مردم عزیز، توسعه همکاری با آموزشگاه های آزاد و شرکای اجتماعی سازمان و جامعه هدف به منظور تحقق سیاست های کلی اشتغال ابلاغی اط سوی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) مطلوب نظر است".

کد خبر 1183434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha