برگزاری کلاس های قرآن و هنری در کانون نبی اکرم(ص) ملایر

نظری گفت: همزمان با ایام تابستان و اوقات فراغت کلاس های قرآن و هنری در کانون نبی اکرم ملایر تشکیل شده است.

 «معصومه نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با اشاره به دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) گفت: در این ایام برنامه های مختلفی در حال انجام است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم ملایر به برگزاری جشن ویژه میلاد حضرت معصومه(س) در این کانون اشاره کرد و گفت: در این جشن برنامه های متنوعی اجرا شد.

نظری همچنین به برگزاری جشن ویژه میلاد امام رضا(ع)  اشاره کرد و گفت: قرار است همزمان با سالروز میلاد امام رضا نیز برنامه های جشن را داشته باشیم.

وی  با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف مناسبتی در این کانون گفت: برگزاری جشن ها در ایام ولادت ائمه اطهار و مراسم های ماه مبارک رمضان، ماه محرم، شهادت ائمه و سایر مناسبت های انقلاب نیز در این کانون اجرا و برگزار می شود.

نظری به برگزاری کلاس های اوقات فراغت در این کانون اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ثبت نام برای کلاس های اوقات فراغت شروع شده است.

 وی از برگزاری چهار کلاس هنری در ایام تابستان دراین کانون خبر داد و گفت: چهار کلاس شامل کلاس قلاب بافی  گلیم بافی پادری و قلاب دوزی دراین کانون در ایام تابستان تشکیل می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم ملایر با بیان اینکه این کلاسها تا پایان شهریور ماه ادامه ادارد گفت: استقبال از این کلاسها خوب است و علاقمندان می توانند برای  ثبت نام به این کانون مراجعه کنند.

 

 نظری همچنین به برگزاری کلاس های قرآن در این کانون  اشاره کرد و گفت: ابن کلاسها نیز شامل کلاس های روخوانی و روانخوانی است که روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار می شود و در ایام تابستان نیز ادامه دارد.

 

کد خبر 1183532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha