پاکسازی محیط زیست روستای رمنت بابل به همت خادمیاران رضوی

نژاد از پاکسازی محیط زیست روستای رمنت بابل به همت خادمیاران رضوی خبر داد و گفت: این اردوی جهادی تحت عنوان پویش سلامتی و پاکسازی محیط زیست در آستانه ولادت با سعادت امام رضا(ع) برگزار شد.

«میرمحمد نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: خادمیاران کانون سلامت و بهداشت، کانون بانوان و خانواده و کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان بابل با مشارکت همشهریان و ارادتمندان به آقا علی بن موسی الرضا(ع) در اردوی جهادی پویش سلامتی و پاکسازی برای همه همشهریان شرکت کردند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی سلامت و بهداشت شهرستان بابل افزود: خادمیاران رضوی بابل پیشتاز در حفظ و نگهداری محیط زیست با هدف توسعه پایدار به پویش سالم سازی محیط زیست در منطقه آبندان روستای رمنت پیوستند.

وی گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) با هدف زنده نگه داشتن محیط زیست، روح تازه دمیدن به طبیعت، استفاده از هوای پاک و فعالیت در عرضه های اجتماعی به نیابت از امام مهربانیها در ایام دهه کرامت شروع به پاکسازی زباله ها در شهر بابل کردند. این طرح برای اولین بار در شهرستان بابل اجراء شد.

 

نژاد بیان کرد: هدف از اجرای طرح پویش پاکسازی محیط با محوریت فرهنگ سازی و سالم سازی محیط زیست است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح در روستای رمنت با حضور خادمیاران رضوی پاکسازی شد، گفت: محیط زیست و حفظ سلامتی انسان و کلیه موجودات کره زمین یکی از اصول اساسی در بقای زندگی و استفاده از مواهب خدادادی است که به وفور در اختیار ما قرار دارد. کنترل آلودگی‌های محیط از جمله مواد زاید جامد، بخش مهمی از این وظیفه را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 1183599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha