رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری بیجار با تخصیص اعتبارات جدول تبصره ۱۷

سامان احمدی در گردهمایی طلاب حوزه های علمیه استان در شهر بیجار گفت: اختصاص اعتبارات جدول تبصره ۱۷ به شهرستان بیجار فعالیت‌های فرهنگی و هنری را رونق می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سامان احمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کردستان صبح چهارشنبه 18 خرداد ماه در گردهمایی طلاب حوزه های علمیه استان که با حضور امامان جمعه اهل سنت و تشیع بیجار و رئیس حوزه های علمیه استان و جمعی از مردم شهر بیجار در سالن اجتماعات مجتمع فاضل گروسی بیجار برگزار شد گفت: گرامیداشت آیت الله فاضل گروسی در شهر بیجار برگزار شود و در کنار این مراسم قرارگاه فرهنگی طلاب استان در بیجار تاسیس و راه‌اندازی شود.

 

وی افزود: بیشترین اعتبارات جدول تبصره ۱۷ جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری به شهرستان بیجار اختصاص یافته است، از جمله برگزاری جشنواره تبسمی و جشنواره سوگواره عکس حسینی و چندین برنامه دیگر در شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.


احمدی اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها به عنوان محل تصمیم گیری فرهنگی و هنری می تواند محل همگرایی و هم فکری همه اقشار و اقوام و مذاهب باشد.

 

معاون امور هنری ارشاد استان اذعان داشت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی ویژه برنامه هایی برای سراسر استان از طریق موسسات فرهنگی و هنری سازمان های مردم نهاد تدارک دیده شده است، بدون شک این برنامه ها در امیدآفرینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی موثر خواهند بود.

 

در پایان این مراسم معنوی از 8 نفر طلاب فعال حوزه های علمیه سراسر استان از سوی علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امام جمعه شهر بیجار، رئیس حوزه های علمیه استان با اهدای لوح سپاس قدردانی و تجلیل بعمل آمد.


گفتنی است؛ گردهمایی حوزه های علمیه استان کردستان (جهاد تبیین، فرهنگ رضوی) همراه با تجلیل از طلاب نمونه مبلغ و مروج فرهنگ رضوی از سری برنامه موضوعی چهارمین دهه فرهنگ رضوی کردستان به مناسبت دهه کرامت در شهر بیجار برگزار شد.

کد خبر 1183615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha