سپاه برای حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به تمامی مولفه های بصیرت مجهز باشد

حجت ‌الاسلام محمودی ‌زاده گفت: جریان شناسی و دشمن شناسی از مولفه های بصیرت هستند و سپاه برای حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به تمامی مولفه های بصیرت مجهز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «محمود محمودی ‌زاده»، امروز (چهارشنبه 18 خرداد) در مراسم تودیع و معارفه دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز گفت: دین، بزرگترین نعمت خدای متعال است و پاسداری از دین وظیفه همگان است که علما در این میان نقش مهمتری دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تبریک دهه کرامت افزود: به گفته امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی در ادامه رسالت پیامبر (ص) و امامان است و همه باید در حفظ و نگهداری و نگهبانی از انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قانون اساسی جمهوری اسلامی به نهادی شکل گرفته است که پاسداری از انقلاب را به صورت خاص به عهده دارد.

حجت ‌الاسلام محمودی ‌زاده تاکید کرد: معنویت و دین مداری از ویژگی های اصلی سپاه پاسداران است و جهاد صغیر و جهاد اصغر زیربنای جهاد اکبر است و در این جهاد معنویت نقش والایی دارد.

وی ادامه داد: قدرت با سلاح و قوت با معنویت به دست می ‌آید و معنویت عامل پیروزی نیرو‌های نظامی ایران در مقابل نیرو‌های مجهز به تجهیزات به روز دیگر ارتش‌ های دنیا در طول جنگ تحمیلی بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس اضافه کرد: بصیرت سپاه برای حفاظت و نگهبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی یک ضرورت دیگر است که تشخیص راه رسیدن به خدای متعال نمونه بصیرت است.

وی با اشاره به جریان شناسی گفت: جریان شناسی و دشمن شناسی از مولفه های بصیرت هستند و سپاه برای حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به تمامی مولفه های بصیرت مجهز باشد.

بر اساس این گزارش در ادامه،‌ «مجید علیپور»، فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز نیز در این مراسم گفت: ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز دارای بیشترین تعداد پایگاه ‌های مقاومت است و ۱۰ محله محروم از ۱۵ محله تحت پوشش قرارگاه «شهید اسکندری» در این ناحیه قرار دارد.

 

کد خبر 1183646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha