توزیع ۸۵۰۰ بسته معیشتی به یمن ولادت امام رضا(ع) بین نیازمندان مازندرانی

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: در آستانه ولادت امام رضا(ع) به همت اداره کل بنیاد مستضعفان مازندران ۸۵۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان و زندانیان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» امروز(۱۸خرداد) در رزمایش کمک های مومنانه اداره کل بنیاد مستضعفان مازندران در آستانه ولادت امام رضا(ع) با هدف توزیع ۸۵۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان و زندانیان در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه در این دهه باید خودمان نیز کرامت داشته باشیم، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که تعداد ۸۵۰۰بسته معیشتی به همت اداره کل بنیاد مستضعفان استان مازندران بین نیازمندان توزیع می شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تعداد ۱۰۰۰بسته از این کمک های مومنانه بین زندانیان توزیع می شود، افزود: امید است این نوع دوستی مردمان شریف استان در سایر مناسبت ها نیز تداوم داشته باشد.

 

وی ضمن قدردانی از خیرین و مسئولین که زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم آوردند، گفت: خرسندیم که امروز به یمن دهه کرامت شاهد آزادی یکی از زندانیان جرائم غیر عمد در مصلی امام خمینی(ره) ساری بودیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه زندانیان با تغییر باید از نو وارد جامعه شوند، گفت: از اینکه جمعی خیر و حامیان زندانی مشغول کمک هستند تا زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده بازگردند بسیار لذت‌بخش است.

 

وی  خاطرنشان کرد: خوشحالیم که امروز با همراهی خیرین یک زندانی جرائم غیرعمد بخشیده شد این فرد هم باید به یک بانی خیر تبدیل شود.

کد خبر 1183664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha