جشن دهه کرامت ویژه دنشجویان بسیجی جهرم برگزار می شود

زارعی از برگزاری آیین جشن دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) ویژه دانشجویان دانشگاه های جهرم به همت بسیج دانشجویی این شهرستان خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بسیج دانشجویی شهرستان جهرم، آیین جشن دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم افزود: این برنامه با اجرای مسابقات شاد وجذاب همراه با هدایای نقدی، مولودی خوانی و موسیقی همراه است.

 

وی بیان کرد: همچنین در حاشیه این مراسم، صندوق قرض الحسنه دانشجویی و کانون ازدواج دانشجویی همراه با اهدای جهیزیه ارزان انجام می شود.

 

زارعی عنوان کرد: اجرای سرود زیبا و حماسی «سلام فرمانده» با حضور کودکان ونوجوانان از دیگر عناوین این ویژه برنامه جشن و سرور دهه کرامت است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این آیین حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم به سخنرانی پرداخته و قناعت پیشه از ذاکرن اهل بیت (ع) نیز مدیحه سرایی می کند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم گفت: ویژه برنامه جشن دهه کرامت به صورت خانوادگی از ساعت 17 روز پنجشنبه 19 خردادماه در سالن «پیامبر اعظم (ص)» اداره بهزیستی شهرستان جهرم برگزار می شود.

کد خبر 1183695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha