برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی های دارالمومنین تهران در منطقه ۱۴

متبحری از برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی های دارالمومنین تهران در منطقه ۱۴ همزمان با جشن باشکوه میلاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و با حضور مردم در ورزشگاه آیت الله سعیدی خبر داد.

«محمدعلی متبحری» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: اجتماع بزرگ امام رضایی های دارالمومنین تهران در منطقه 14 همزمان با جشن باشکوه میلاد ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و با حضور مردم در ورزشگاه آیت الله سعیدی برگزار می شود.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه 14 افزود: اجتماع بزرگ امام رضایی های دارالمومنین تهران در منطقه 14 با حضور ۲۵۰۰ نفر ساعت ۱۸ عصر چهارشنبه ۱۸ خرداد برگزار می شود و تا قبل از نماز مغرب و عشا ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: خادمان حرم امام رضا (ع) پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) را برای تبرک به این اجتماع بزرگ عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهند آورد.

 

متبحری ادامه داد: اجرای سرود سلام فرمانده، مولودی خوانی و برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع) از دیگر برنامه های امروز است.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه 14 گفت: در این مراسم بیانیه ای در تقبیح و مذمت فیلم موهن عنکبوت مقدس نیز قرائت خواهد شد.

 

وی یادآور شد: خادم یاران فعال درمهدکودک ها و مربیان مهد نیز در این مراسم حضور دارند و به کودکان حاضر در مراسم ویژه برنامه هایی ارائه می کنند.

 

کد خبر 1183809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha