جنوب کرمان به لحاظ نیروی انسانی و استعداد ظرفیت بسیار قوی دارد

مهدی رمضانی چابک گفت: جنوب کرمان به لحاظ نیروی انسانی و استعداد ظرفیت بسیار قوی دارد اما زیر ساخت های قابل توجهی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مهدی رمضانی چابک» در دیدار با هنرمندان شهرستان جیرفت، گفت: هر چقدر در حوزه آموزش سرمایه گذاری کنیم  کم است چرا که ما باید توانایی هنرمندان را برای خلق آثار ارزشمند هنری خود بالا ببریم.

 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقق عدالت فرهنگی است، تصریح کرد: توجه این وزارت خانه به شهرستان ها و مناطق محروم بیشتر می شود.
 
 
وی با اشاره به این که ظرفیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معین است، خاطرنشان کرد: مطالبات و انتظارات زیاد است و شاید انتظارات همه مخاطبین حاصل نشود باید امکانات جشنواره ها و اعتبارات به شهرستان ها اختصاص پیدا کند.
 
 
رمضانی چابک با بیان این مطلب که سعی داریم کار از مرکز کشور به سمت استان ها و شهرستان ها هدایت شود، اظهار کرد: پیگیر حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان هستیم ان شاالله با حضور وزیر در شهرستان ها، اتفاقات فرهنگی خوبی در این منطقه رخ دهد.
 
 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که برای برگزاری ورکشاپ های نمایش در این منطقه کمک می کنیم، ابراز کرد: تلاش داریم جشنواره رضوی نیز در این منطقه برگزار شود.
 
وی بیان کرد: جنوب کرمان به لحاظ نیروی انسانی و استعداد ظرفیت بسیار قوی دارد اما زیر ساخت های قابل توجهی وجود ندارد و باید به این منطقه توجه جدی شود.
 
رمضانی چابک با اشاره به این که به دغدغه هنرمندان در حد توان پاسخ می دهیم و از آنها حمایت می کنیم، عنوان کرد: جای بسی تأسف است که جیرفت با تمدن هفت هزار ساله سینما و زیر ساخت های فرهنگی ندارد.
 
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه با بیان این مطلب که جنوب کرمان از لحاظ زیر ساختی نیاز به تامین اعتبار دارد، تصریح کرد: باید اجماعی ایجاد شود که در سفر وزیر به این منطقه  مطالبات هنرمندان از جمله ساخت پلاتو، گالری، نگار خانه و ... تحقق یابد.
کد خبر 1183825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha