جهاد تبیین مسئله امروز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام قمی گفت:جهاد تبیین مسئله امروز انقلاب اسلامی و برعهده همه دستگاه‌هاست ولی سازمان تبلیغات اسلامی به لحاظ سرمایه‌های عظیم انسانی، عهده‌دار اصلی این فریضه مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمد قمی» ظهر امروز (چهارشنبه ۱۸ خرداد) در نشستی صمیمانه در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان، جهاد تبیین را به عنوان رسالت مهم طلبگی مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: جهاد تبیین را بسیار جدی بگیرید؛ مسئولیت‌های ما امروز بسیار مهم‌تر از گذشته و فردا سنگین‌تر از امروز خواهد بود.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: به فضل پروردگار متعال به آینده مؤثر تبلیغی امیدواریم و این مسیر را قدرتمندتر و اثرگذارتر دنبال خواهیم کرد.

 

وی استفاده از فرصت‌ها را بسیار مهم بر شمرد و اضافه کرد: باید از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم و فرصت استفاده از ظرفیت‌های مردمی، حاکمیتی، نهادهاو ...را غنیمت شماریم و توفیق خدمت به کشور و جامعه را دریابیم.

 

حجت الاسلام قمی تصریح کرد: جهاد تبیین مسئله امروز انقلاب اسلامی و برعهده همه دستگاه‌هاست ولی سازمان تبلیغات اسلامی به لحاظ سرمایه‌های عظیم انسانی، عهده‌دار اصلی این فریضه مهم است.

 

در ادامه «حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی» قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، مسئله تبلیغ را بسیار حائز اهمیت برشمرد و ابراز کرد: تحول در زمینه تبلیغ، کار اساسی ماست . انتظار می‌رود در تبلیغات اسلامی، در کنار امور جاری بر موضوعات تحولی، توجه ویژه داشته باشیم.

 

در بخش پایانی این نشست، «حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ» تعالی تدّین مردم را از مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های مورد نظر عنوان کرد و ادامه داد: خداوند را شاکریم که این تکلیف بر عهده ما افتاده که با نگاه تحولی و جهادی این رسالت را به پیش ببریم. 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اذعان کرد: مسیری انتخاب کر۶دهایم که سربازی امام زمان (عج) است و در این مسیر باید آرم۶انهای دینی و انقلابی را به شکل جدی مورد توجه قرار دهیم.

 

وی یاد آور شد: ظرفیت نیروی انسانی در استان خوزستان یک ظرفیت بی‌نظیر است و باید قدر این داشته ارزشمند را بدانیم و خود را در سنگر دفاع از ارزش‌های دینی و فرهنگی کشورمان مهیا کنیم.

 

کد خبر 1183826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha