نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی ها خراسان جنوبی آغاز می‌شود

رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: لیست نانوایی های استان برای تهیه و نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در اختیار بانک سپه قرار گرفته است و کار آموزش و نصب این دستگاه ها بزودی در استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عباس جرجانی» شامگاه (18 خرداد) در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه مقدمات طرح خرید نان از طریق کارتخوان هوشمند در خراسان جنوبی در حال انجام است، اظهار داشت: در این خصوص بانک سپه با پیگیری خوبی که انجام داده است؛ 700 دستگاه کارتخوان برای نانوایی ها تهیه و وارد استان کرده است.

 

وی افزود: همچنین لیست تمام نانوایی های استان تحویل بانک سپه شده است تا علاوه بر نصب این دستگاهها به نانوایان آموزش نحوه استفاده را نیز دهند.

 

رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نصب این کارتخوان ها هنوز در استان انجام نشده است اما کارتخوان ها خریداری شده است و در استان وجود دارد، گفت: نصب این دستگاه ها از هفته آینده شروع خواهد شد.

 

جرجانی به مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان هم اشاره کرد و گفت: در این کارگروه مقرر شد در خصوص تامین گوشت قرمز و سفید و تخم مرغ سازمان جهاد کشاورزی پیگیری های لازم را انجام دهد تا شاهد افزایش قیمت در استان نباشیم و از طرفی تولید کننده ها هم دچار اشکال نشوند.

 

وی افزود: همچنین مقرر شد که در خصوص توزیع شکر صنعت و صنف، جهاد کشاورزی توزیع را بر عهده خود اتاق اصناف بگذارد.

 

رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی اظهارداشت: در خصوص تامین نهادهای دامی نیز مقرر شد که جهاد کشاورزی نهایت پیگیری ها را در این خصوص انجام دهد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1183898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha