تأمین اجتماعی حدود ۷ میلیارد تومان به بیمارستان های خصوصی قزوین بدهکار است

شمس الدینی گفت: تأمین اجتماعی بین ۵ تا ۷ میلیارد تومان به بیمارستان های خصوصی قزوین بدهکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محسن شمس الدینی» شب گذشته (چهارشنبه 18 خرداد) در گفتگوی خبری بیان کرد: بحث طلب بیمارستان ها و مراکز درمانی از تأمین اجتماعی بحث کشوری بوده و ریشه این مشکل هم به بدهی کلی دولت به سازمان تأمین اجتماعی بازمی گردد.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: البته یکسری مشکلات هم در استان داریم و اولویت ما حل مشکل پرداخت بدهی های تأمین اجتماعی به بیمارستان ها و مراکز درمانی است که با پیگیری های صورت گرفته و جلساتی که در این خصوص در سطح استانی و کشوری برگزار شد، تصمیم هایی در این حوزه اتخاذ شد.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس ما توانستیم مطالبات خود را به بیمارستان های استان سه ماه زودتر نسبت به سایر نقاط در سطح کشور پرداخت کنیم.

 

شمس الدینی اعلام کرد: در قانون بودجه 1401 تمامی بیمارستان ها باید  با بیمه های پایه، عقد قرارداد داشته باشند که با توجه به جلسه ای که با استاندار داشتیم مقرر شد جلسه ای دیگری در هفته آتی برگزار شود تا این موضوع حل شود.

 

وی خاطر نشان کرد: بدهی ما به بیمارستان های خصوصی بین پنج تا هفت میلیارد تومان است و بیش از 900 میلیارد تومان در استان سازمان تأمین اجتماعی از کل مراکز دولتی طلب دارد.

کد خبر 1183904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha