سرانه ورزش کارگران در کوهدشت افزایش می یابد

کمال تنها گفت: با حمایت مسئولان سرانه ورزش کارگران در کوهدشت افزایش می یابد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « کمال تنها» امروز(19 خرداد) در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: ایجاد مجموعه های ورزشی و فرهنگی برای کارگران موجب ایجاد نشاط، بهره وری در تولید و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

 

مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سرانه ورزشی شهرستان کوهدشت، افزود: با همت مسئولین و نمایندگان مجلس سرانه ورزشی کارگران شهرستان کوهدشت افزایش می یابد .

 

وی ادامه داد: تمام تلاش وزارت مردم پیگیری امورات رفاهی کارگران و حمایت از این قشر پر تلاش است  که با ایجاد این مجموعه های ورزشی فرهنگی یکی از اقدامات مهم این وزارت است .

 

کمال تنها با اشاره به ضرورت ایجاد مجموعه ورزشی در این شهرستان  برای کارگران ، تصریح کرد: با حمایت نماینده مجلس شورای اسلامی ، فرمانداری و دیگر نهادهای اجرایی با  همکاری لازم زمینه ایجاد و بهره برداری از مجموعه ی فرهنگی ورزشی کارگران در کوهدشت  فراهم شود ،

 

مدیر کل  امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بر ترویج فرهنگ ورزش در بین جوانان و کارگران تاکید کرد و گفت: ترویج روحیه ورزشی در بین جامعه کارگرای و توجه به قشر کارگر و فراهم کردن فضای شاد و با طراوت برای آنها باعث ایجاد دلگرمی و در نهایت کاهش آسیب های اجتماعی می شود .

کد خبر 1183991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha