بسیج زمانی موفق است که با مساجد هماهنگ باشد

بنایی خیرآبادی گفت: بسیج زمانی موفق است که با مساجد هماهنگ باشد و به همین دلیل پایگاه بسیج در مسجد واقع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس بنایی خیرآبادی»، امروز (پنج شنبه 19 خرداد) در جشنواره «امام رضایی ‌ها» که همزمان با دهه کرامت در حوزه بسیج «امام رضا (ع)» سپاه «محمد رسول‌ الله (ص) شیراز» برگزار شد، گفت: کاهش معضلات اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در محله ها نشانه عملکرد یک پایگاه بسیج موثر است.

فرمانده سپاه ناحیه «محمد رسول ‌الله (ص)» شیراز افزود: فرمانده پایگاه بسیج باید در مقابل جمعیت محدوده خود مسئول و پاسخگو باشد و استفاده مناسب از ظرفیت‌ های خوب بسیج منجر به کسب موفقیت های خوبی خواهد شد.

وی اضافه کرد: عمل به احکام الهی و وظایف تکلیف شده برای بسیج، مسیر حرکت بسیج را مشخص می کند و کمک مومنانه در بسیج سازندگی با ۱۳۶ گروه جهادی در سپاه ناحیه «محمدرسول الله (ص)» شمال غرب شیراز، ظرفیت مطلوبی برای خدمت به مردم است.

بنایی تاکید کرد: از ظرفیت های بسیج باید در عرصه آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و ... باید استفاده مطلوب شود و بسیج زمانی موفق است که با مساجد هماهنگ باشد و به همین دلیل پایگاه بسیج در مسجد واقع شده است.

وی تصریح کرد: تلاش های بسیج شب و روز نمی شناسد و در تمام عرصه ها مانند سیل، زلزله، خشکسالی، آتش سوزی، بحران ها و ... بسیج در صحنه میدان داری می کند.

کد خبر 1184129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha