اجرای طرح آبرسانی در ۷۷۰ روستای گیلان

جعفری از اجرای طرح آبرسانی در ۷۷۰ روستای گیلان خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری روستای بدون آب در آستارا نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «اتابک جعفری» امروز(پنجشنبه، ۱۹ خرداد) در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه و عمران این شهرستان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: تا پایان سال جاری روستای بدون آب در آستارا نخواهیم داشت.

 

مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب کشور به مشکل فاضلاب بندر آستارا اشاره کرد و افزود: برطرف کردن مشکلات فاضلاب شهر آستارا پس از چندین سال در اولویت است.

 

وی با اشاره به اینکه پکیج تصفیه خانه فاضلاب آستارا بزودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود، تصریح‌کرد: تا شهریور ماه سال جاری این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

 

جعفری از اجرای طرح جهای آبرسانی در روستاهای گیلان خبر داد و گفت: این طرح در ۷۷۰ روستای گیلان اجراء می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب کشور افزود: آبرسانی به روستاهای گیلان با اعتبار بالغ بر یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اجراء می‌شود.

 

وی از راه‌اندازی آب شیرین‌کن پنج هزار متر مکعبی در بندر آستارا خبر داد و گفت: این دستگاه با همکاری بخش خصوصی و به صورت تضمینی خریداری و نصب و راه‌اندازی می‌شود.

 

جعفری با بیان‌اینکه در فاز دوم طرح آب شیرین‌کن، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی راه‌اندای می‌شود، خاطرنشان‌کرد: سازمان آب و فاضلاب در تلاش است با راه‌اندازی آب شیرین‌کن، مشکل  کم‌آبی و افت فشار در آستارا برطرف کند.

کد خبر 1184133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha