هیئت های رزمندگان در فارس روی مدار عشق به اهل بیت (ع) گردانده شود

آیت الله دژکام گفت: هیئت های رزمندگان در فارس نباید به صورت اداری گردانده شود بلکه باید روی مدار عشق به اهل بیت (ع) گردانده شود که در این صورت در تمام حوزه ها و مسائل جامعه موفقیت کسب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (پنج شنبه 19 خرداد) در جلسه هیئت امنای هیئت های رزمندگان اسلام استان فارس ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) گفت: جهاد در هیئت های رزمندگان اسلام در واقع یک میدان مبارزه در عرصه های مختلف است و برای این جهاد باید میدان مبارزه مشخص باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: امام خمینی (ره) در رهبری خودشان، میدان‌ مبارزه را به صورت دقیق تعیین کردند اما اگر میدان مبارزه را ندانیم گاهی بر سر نیروی خودی آتش می ریزیم.

وی اضافه کرد: مانند دوران هشت سال دفاع مقدس که میدان مبارزه و هدف ما مشخص بود امروز نیز باید دشمنان و میدان مبارزه مشخص باشد.

آیت الله دژکام تاکید کرد: 125 هیئت رزمندگان در استان فارس باید نگاهشان به تاکیدات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد و میدان مبارزه را مشخص کنند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و اگر وارد میدان جهاد تبیین نشویم به مشکل بر خواهیم خورد و گاهی تهاجم فرهنگی دشمن باعث می شود تا خط فاصله بین ما و دشمن دقیقا مشخص نشود و در اینجا اهمیت جهاد تبیین مشخص می ‌شود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: امروز جنگ نظامی و در مرز نیست بلکه درون شهرهاست و دشمن در این‌ مسیر تمام تلاش خود را انجام می دهد و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امروز دشمن، جنگ شناختی به راه انداخته و روی فکر جوانان کار می کند.

وی افزود: 125 هیئت رزمندگان در فارس باید‌ خط خودی را از دشمن جدا کنند و باید با مطالعه جهاد تبیین و جنگ نرم بپردازیم وآگاهی کسب کنیم و این آگاهی را به دیگران نیز منتقل کنیم.

امام جمعه شیراز گفت: از امروز تا ماه محرم که هیئت ها فعال تر می شوند، زمانی‌ باقی نمانده و باید خود را آماده کنیم و باید کارهای هیئتی فعال تر شوند.

وی ادامه داد: هیئتی موفق تر است که روضه شهدا را به خوبی بخواند، و به اثر گذاری سرودی همچون سرود «سلام فرمانده» پی ببرد و خواندن این سرود توسط ۱۲۵ هیئت رزمندگان فارس و نشر آن در فضای مجازی اقدام موثری است.

آیت الله دژکام تصریح کرد: در شعر و سرود خود باید عظمت شهدایی مانند «مرتضی جاویدی» را بیاوریم و هیئت رزمندگان باید شهر را متوجه خود کند.

وی گفت: هیئت رزمندگان در فارس نباید به صورت اداری گردانده شود بلکه باید روی مدار عشق به اهل بیت (ع) گردانده شود که در این صورت در تمام حوزه ها و مسائل جامعه موفقیت کسب خواهیم کرد.

کد خبر 1184143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha