نسل جوان نسبت به جایگاه امام رضا (ع) آگاهی بیشتری داشته باشند

حجت الاسلام حجازی گفت: باید نسل جوان را نسبت به جایگاه امام رضا (ع) بیشتر آگاه کرده تا بدانند دشمنان اقدام های شوم خود را بر اثر ضعف انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید امین الله حجازی» امروز در نشست شورای اداری شهرستان گچساران که با حضور کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» برگزار شد، گفت: دشمنان روز به روز در نقشه های خود علیه ایران اسلامی شکست خوردند، زیرا ملت ایران به ولایت تکیه کرده و پای آن محکم ایستاده است.

 

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه مردم ایران به ولایت و ائمه اطهار علیهم السلام اعتقاد راسخ دارند، افزود: امام رضا (ع)، عظمت، عنایت و رفعت امام رئوف به غیر مسلمین و مسلمانان زبانزد جهان است.

 

وی گفت: باید نسل جوان را نسبت به جایگاه امام رضا (ع) بیشتر آگاه کرده تا بدانند دشمنان اقدام های شوم خود را بر اثر ضعف انجام می دهند.

 

روانبخش دیهیم خوب هم در این نشست، اظهار کرد: امروز توفیقی نصیب ما شد که آرزوی قلبی هر شیعه بوده و آن حضور پرچم و خادمیان امام رضا(ع) در گچساران است.

 

فرماندار شهرستان گچساران افزود: امروز بوسه ای بر پرچم امام رئوف زدیم که اعتقاد و ایمان قلبی ما است.

 

دیهیم خوب با اشاره به اینکه ایمان ما برگرفته از قلب ما است، تصریح کرد: اعتقاد به اهل بیت (ع) و باورهای دینی ما جزئی از ریشه و وجود تمام مردم ایران است.

 

وی ادامه داد: اگر دشمن به دنبال ضعیف کردن اعتقادات قلبی مردم ایران اسلامی است، اشتباه کرده، زیرا اعتقادات قلبی مردم ایران از صمیم قلب بوده، روز به روز محکم تر می شود و این احساسات با اعتقادات ما پیوند خورده است.

 

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: جا دارد از خدام امام رضا (ع) تقدیر و تشکر کرد که حامل این پرچم مقدس هستند و آرزوی قلبی بسیاری از افراد را برآورده کردند.

 

حجت الاسلام حسن جلیلی مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» هم اظهار کرد: مردم به اهل بیت (ع) ارادت بسیاری دارند و این را در شوق آنها به پرچم بارگاه تمام رضا (ع) به خوبی می توان دید.

 

مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» با اشاره به اینکه همه ما در زیر پرچم ولایت و امامت امام رضا (ع)هستیم، گفت: سزاوار است با تمام قوا در صحنه باشیم و در این پیچ حساس باید با دقت به وظایف خود عمل کنیم.

کد خبر 1184144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha