خنثی سازی دسیسه های دشمنان نیازمند تلاش شبانه روزی است

حجت‌الاسلام حریزاوی گفت: ما به دانشجو، طلبه، نویسنده و کمربسته نیاز داریم و باید به طور شبانه روزی کار کنیم تا دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی» شب گذشته در مراسم رونمایی از سه کتاب سبک زندگی در اهواز اظهار کرد: ما مردم را برای ادای فریضه جهاد تبیین در کشور دعوت می‌کنیم و از دشمنانی که می‌خواهند نور ولایت را خاموش کنند، بیزاریم و در برابر آنها ایستادگی خواهیم کرد.

 

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» مبنی بر اینکه «ائمه برای اسلام انسان‌هایی کمربسته بودند» را به کار برده است افزود: اگر این کمربسته بودن ائمه (ع) و اهتمام آنها نبود، چیزی از اسلام به دست ما نمی‌رسید و شیعه و سنی مدیون ائمه معصومین (ع) هستند.

 

وی با بیان اینکه کمر بسته بودن ائمه (ع) باعث شده تا پدیده‌ای به نام دین در اختیار ما قرار گیرد اضافه کرد: ما هم به دانشجو، طلبه، نویسنده و … کمربسته نیاز داریم و باید به طور شبانه روزی کار کنیم تا دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

 

حجت‌الاسلام حریزاوی تصریح کرد: حتی اهل سنت برای اسلامی که اکنون در اختیار دارند، مدیون ائمه اطهار (ع) هستند.

 

وی به آمادگی شبانه روزی دشمن برای شایعه پراکنی در کشور از طریق فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان ما به صورت شیفتی علیه ما شایعاتی را آماده و منتشر می‌کنند.

 

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی یاد آور شد: ما هم در همه حال باید آماده مقابله با پدیده شوم شایعات باشیم و مثل دشمنان همیشه در حال آماده باش قرار بگیریم چرا که مسئله جهاد تبیین برای همه است.

 

کد خبر 1184269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha