۲۵ خرداد آخرین مهلت‌ ثبت‌نام در مسابقات قرآن کریم

مهدوی با بیان‌اینکه ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده است، گفت: ۲۵ خرداد آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقات است.

«جمشید مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ادامه دارد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا افزود: علاقمندان برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم  با مراجعه به آدرس www.quraniran.ir ثبت‌نام کنند.

 

وی حفظ ۵ جزء قرآن کریم، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، دعاخوانی را از رشته‌های بخش آوایی انفرادی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم عنوان کرد و گفت: مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم از رشته‌‎های بخش گروهی و تفسیر موضوعی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه از رشته‌های بخش معارف این دوره از مسابقات است.

 

مهدوی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان شریف برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: برادران و خواهران بالاتر از ۱۸ سال واجد شرایط شرکت در این مسابقات هستند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا مراجعه یا با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۸۵۶۸۳۸ تماس بگیرند.

 

کد خبر 1184275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha