اردوی جهادی پزشکی درمانی در قرچک برگزار شد

اردوی جهادی پزشکی به همت گروه‌ جهادی شهید کاظمی آشتیانی دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد در مدرسه امام خمینی (ره) روستای صالح‌آباد قرچک برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی شهرستان قرچک همزمان با برپایی اردوی جهادی پزشکی که در روز جمعه در روستای صالح آباد بخش مرکزی شهرستان قرچک برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سالروز ولادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) و دهه کرامت، سومین پویش زنان، باروری و ناباروری توسط گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی و با هدف کمک به فرزندآوری جامعه اجرا شده است.

 

 وی افرود: در اجرای این طرح جهادی خدمات رایگانی از جمله ویزیت متخصص زنان، انجام تست‌های آزمایشگاهی و ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به مراجعین ارائه می‌شود.


قیصرپناه تصریح کرد: با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه می‌شود، همچنین در راستای اجرای هفتمین پویش بینایی سنجی و شنوایی سنجی گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی، این طرح نیز در روستای صالح‌آباد اجرا گردیده است.

وی با اشاره به اجرای رایگاه این طرح و برخی خدمات ارائه شده در این راستا خاطرنشان کرد: در این طرح خدمات رایگانی از جمله شنوایی سنجی، بینایی سنجی و تعیین نمره عینک انجام شده و عینک مورد نیاز نیازمندان اهدا می‌شود.


بخشدار مرکزی قرچک در پایان گفت: این طرح تا عصر امروز جمعه ادامه داشته و مراجعین می‌توانند از خدمات آن برخوردار شوند.

کد خبر 1184325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha