ویژه برنامه «نور هشتم» در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود

ویژه برنامه «نور هشتم» به مناسبت میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به همت فرهنگسرای خانواده روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در بوستان شفق برگزار می شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ این برنامه به برپایی ایستگاه‌ هنرهای دستی، کودک و خلاقیت، تجسمی، مشاوره سلامت و مسابقه اختصاص دارد.

اجرای نمایش میدانی «کوچ» به کارگردانی، نویسندگی و بازیگری «محمدهادی عطایی» به منظور گسترش فرهنگ آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و تحکیم نهاد خانواده با ایجاد فضایی شاد و تاثیرگذار از دیگر بخش‌های درنظر گرفته شده در این برنامه است.

عطایی سابقه فعالیت در آثاری همچون شهر گربه‌ها و مرگ گرم را در کارنامه  هنری خود دارد همچنین از جمله مهمترین فعالیت‌های وی می توان به بازی در نمایش‌های چون شاپرک، سمفونی تراژدی کربلا، یا علی، خاک و فردا روز دیگری ایست و ... اشاره کرد.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88717195 تماس بگیرند.

کد خبر 1184394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha