کانون های مساجد با جهاد تبیین و روشنگری سیاه نمایی های دشمن را خنثی کنند

رحیمی گفت: دشمن با جنگ رسانه ‌ای به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه است و کانون های مساجد و جوانان انقلابی به عنوان فعالان مسجدی می توانند واقعیت ها را برای نسل جوان تبیین کرده و با روشنگری و بصیرت افزایی نقشه دشمن را نقش برآب کنند.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: از گذشته مساجد به عنوان پایگاه در عرصه های مختلف بصیرت افزایی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره نقش آفرینی داشته و هیچ نهادی هم نمی تواند به این صورت جای مسجد را بگیرد و در واقع مساجد خط مقدم جبهه جنگ نرم و جهاد تبیین هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: در مساجد اقشار و نسل های مختلفی از مردم حضور دارند و با برنامه های فرهنگی که برگزار می شود توسط جوانان مسجدی، امام جماعت و امام محله، می توان روشنگری و بصیرت بخشی را انجام داد .

 

وی عنوان کرد: دشمن با روایت نادرست خود، دستاوردها و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده و افکار عمومی را به انحراف می کشد و در واقع دشمن در جنگ سخت نتوانست به کشور و مردم ضربه وارد کند، به همین جهت امروز درصدد است که در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با سیاه نمایی از دستاوردهای انقلاب، مردم را ناامید کند و دین و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است.

 

رحیمی خاطر نشان کرد: دشمن با جنگ رسانه ‌ای به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه است و تلاش می ‌کند با فریادهای توخالی شبهه ایجاد کند و افکار عمومی را از هدف اصلی دور کند.

 

وی یادآور شد: در اینجا کانون های مساجد و جوانان انقلابی به عنوان فعالان مسجدی می توانند در این عرصه ها ورود و نقش آفرینی کنند و واقعیت ها را برای نسل جوان تبیین کرده و با روشنگری و بصیرت افزایی نقشه دشمن را نقش برآب کنند.

 

کد خبر 1184413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha