تجلیل خدمیاران رضوی از محیط بانان شهرستان محمودآباد

اجتماع بزرگ امام‌رضایی‌هابه همراه تجلیل از محیط بانان به مناسبت هفته محیط زیست با حضور پررنگ خادمیاران محمودآبادی در مصلای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) اجتماع بزرگ امام‌رضایی‌ها با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای شهرستان محمودآباد برگزار شد.

در این مراسم که به همت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان محمودآباد و با همکاری دفتر کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان برگزار شد، حضور پررنگ و باشکوه خادمیاران محمودآبادی با لباس فرم خادمی و کاور خادمیاری زینت بخش این مراسم معنوی بود.
 

این مراسم پس از قرائت قرآن با سخنرانی و سپس مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت(ع) ادامه پیدا کرد و با قرائت قطعنامه‌ای علیه فیلم موهن «عنکبوت مقدس» و سازندگان و بازیگران آن و در اعتراض به اهانت و جسارت به ساحت قدسی پیامبر اعظم حضرت محمدمصطفی(ص) و آقا امام رضا(ع) پایان یافت.

 

توزیع تبرکی رضوی از دیگر بخش های این اجتماع بوده است.

همچنین به مناسبت هفته محیط زیست، چند قطعه فرش متبرک حرم رضوی از طرف دفتر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد به رسم یادبود به رئیس اداره محیط زیست و چند تن از محیط‌بانان خدوم این شهرستان اهدا شد.

 

کد خبر 1184450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha