حفاری طبقه زیرین ایستگاه «امام حسین (ع)» پایان یافته است

اصنافی با اشاره به اینکه حفاری طبقه زیرین ایستگاه «امام حسین (ع)» که یک ایستگاه تبادلی به حساب می آید، پایان یافته، گفت: قطعه تبادلی از ۲۵ بهمن سال گذشته تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه عملیات اجرایی داشته و پیشرفت خوبی از خود نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (شنبه ۲۱ خرداد) در مراسم آغاز عملیات سازه ایستگاه «آزادی» خط ۲ مترو شیراز که همزمان با پایان عملیات حفاری مکانیزه تونل های فاز یک خط ۲ متروی شیراز در دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) برگزار شد، گفت: ۲۵ بهمن سال گذشته ایستگاه «قهرمانان» افتتاح و تست گرم آن هم انجام پذیرفت.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه پس از آن ایستگاه «دولت» تکمیل و مسیر بلوار «عدال آباد» هم آسفالت و بازگشایی شد، اظهار کرد: همکاران در ایستگاه های «رحمت آباد» و «استقلال» در حال فعالیت هستند و امیدوارم تا پایان سال هم در کنار ایستگاه های «امیرکبیر» و «قهرمانان» مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه حفاری طبقه زیرین ایستگاه «امام حسین (ع)» که یک ایستگاه تبادلی بین خط یک و خط ۲ به حساب می آید، به اتمام رسیده است، اضافه کرد: قطعه تبادلی از ۲۵ بهمن سال گذشته تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه عملیات اجرایی داشته و پیشرفت خوبی از خود نشان می دهد.

کد خبر 1184483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha