مدیرمسئول کانون شهدا بالالموک قائمشهر شایسته تقدیر رویداد ملی فهما شد

جشن میلاد امام رضا(ع) در کانون شهدا بالالموک قائمشهر و تجلیل از مدیر این کانون به دلیل کسب رتبه شایسته تقدیر در رویداد فهما ۱۴۰۰ در حالی برگزار شد که حجت الاسلام «رجب نعمتی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران مهمان این برنامه بود.

«عمران قبادی لموکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: عظمت و اقتدار ما در جامعه اسلامی به واسطه اهل بیت(ع) است و در ایران اسلامی به دلیل میزبانی مردم از امام رضا(ع) همه ما وظیفه سنگین تری برعهده داریم و باید در پاسداشت مناسبت های مذهبی تلاش کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای بالالموک مسجد امام علی(ع) شهرستان قائمشهر افزود: کانون مساجد در برنامه های فرهنگی، ملی و مذهبی همواره پای کار و آماده در میدان حاضر است و این بار هم کانون شهدا بالالموک قائمشهر در سالروز میلاد امام رضا(ع) با قوت پای کار آمد.

وی خاطر نشان کرد: جنگ شادی در میلاد امام رضا(ع) به همت کانون شهدا بالالموک قائمشهر و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران بالالموک، کانون خدمت رضوی، شورای اسلامی و دهیاری، موسسه قرآنی و هیات مذهبی بالالموک، اداره تبلیغات اسلامی اداره ارشاد و نهادکتابخانه های عمومی قائمشهر و شرکت قطعه سازان امید در پارک بالالموک برگزار شد.

قبادی لموکی گفت: جشن میلاد امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام نعمتی مسئول ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران، مولودی خوانی، اجرای طنز و سلام فرمانده، شعر و دکلمه خوانی، مولودی خوانی امام رضا (ع)، موسیقی و اجرای مسابقه برای کودکان و اهدای جوائز برگزار شد.

جشن میلاد امام رضا(ع) در کانون شهدا بالالموک قائمشهر و تجلیل از مدیر این کانون به دلیل کسب رتبه شایسته تقدیر در رویداد فهما 1400 در حالی برگزار شد که حجت الاسلام «رجب نعمتی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران مهمان این برنامه بود.

کد خبر 1184541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha