برپایی ایستگاه سلامت در امام زاده قاسم(ع) بابل

جعفر زاده گفت: پزشکان متخصص دلداده از کانون سلامت خدمت رضوی به مناسبت میلاد فرخنده امام رضا(ع) با شرکت در اردوی جهادی برای ۷۶ نفر از بیماران که به امام زاده قاسم(ع) آمده بودند ویزیت رایگان انجام دادند.

«محمود جعفرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت دهه کرامت بابیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بابل برای رفع محرومیت با هدف ترویج سیره رضوی در طول سال پای کار هستند، اظهار کرد: خادمیاران رضوی در کنار رفع آلام نیازمندان برای ایجاد اسباب تامین دارو و درمان این قشر از جامعه نیز اقداماتی را انجام می دهند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل با بیان اینکه در دهه کرامت خادمیاران کانون سلامت خدمت رضوی بابل با اجرای طرح نسیم مهر رضوی ارمغان سلامتی را به همنوعان خود هدیه کردند، افزود: چهار نفر از پزشکان متخصص دلداده به امام مهربانی از کانون سلامت خدمت رضوی با شرکت در اردوی جهادی برای 76 نفر از بیماران که به امام زاده قاسم(ع) آمده بودند ویزیت رایگان انجام دادند.

وی گفت: «سفیدچیان» متخصص اعصاب و روان، «نوروزیان» و «میرزاپور» متخصص تغذیه و طب سوزنی و «جباری» روانشاس بالینی به نیت امام رضا(ع) ویزیت رایگان، مشاوره پزشکی و روانشناسی و تغذیه ارائه دادند.

جعفرزاده بیان کرد: این پزشکان متخصص به واسطه عشق و ارادت به امام خوبی‎ها، لباس سفید خدمت پوشیده و به عنوان خادمیاران سلامت رضوی از توان و تخصص خود برای حفظ سلامتی هموطنان آبرومند خود و خدمات رسانی به بیماران کم برخوردار و آسیب دیده استفاده می کنند.

 

وی در بخش دیگر از سخنانش به برگزاری آیین پیاده روی خادمیاران رضوی شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل و در آستانه تولد هشتمین ستاره خورشید، جمعه 20 خرداد همایش پیادروی شیفتگان حرم مطهر رضوی از امام زاده قاسم(ع) بایل به سمت مصلی نماز جمعه انجام شد. 

جعفرزاده ادای احترام خادمیاران رضوی به مقام شامخ شهدا و حضور در گلزار شهدای خوش‎نام دانشگاه نوشیروانی بابل از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در شهرستان بابل بوده است.

کد خبر 1184546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha