دهه کرامت و خدمات رسانی خادمیاران رضوی در نکا

یحیی پور از برگزاری برنامه های ویژه دهه کرامت و خدمات رسانی خادمیاران رضوی در نکا خبر داد و گفت:در طول دهه کرامت با برنامه ریزی انجام شده اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و کمک به نیازمندان هم با قوت اجرایی شد.

«محمدتقی یحیی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: خادمیاران رضوی نکا در دهه کرامت با تمام وجود پای کار برنامه ها و جشن های بزرگداشت میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بودند و خدمات توسط کانون های تخصصی خدمت رضوی در این مدت افزایش یافت.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی نکا افزود: کاروان زیر سایه خورشید با هماهنگی انجام شده در دهه کرامت وارد شهرستان نکا شد و با تدارک برنامه های متعدد در دهه کرامت، میزبان این کاروان بودیم.

 

وی همچنین با اشاره به کمک های خادمیاران رضوی  به نیازمندان اظهار کرد: در طول دهه کرامت با برنامه ریزی انجام شده کمک به نیازمندان هم با قوت اجرایی شد.

 

یحیی پور گفت: خادم یاران رضوی  باهر نوع تخصصی می توانند به نیازمندان کمک کنند که این خدمات شامل خدمات آموزشی، اجتماعی  و درمانی و ... است و همه عاشقان به امام رضا(ع) می توانند در این بخش فعال شوند.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی نکا از برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا(ع) در روستای استخرپشت نکا خبر داد و گفت: این برنامه هم با حضور اهالی روستا و خادمیاران رضوی و مداحان برگزار شد.

 

یحیی پور در ادامه ارائه بسته های معیشتی و فرهنگی به نیازمندان از سوی خادم یاران رضوی  را از برنامه های مهم خادمیاران رضوی دانست و یادآور شد: این خدمات شامل بسته های فرهنگی و مواد غذایی است.

کد خبر 1184592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha