لزوم توجه مجریان نمایشگاه های بین المللی فارس به تبلیغات

فرهادی گفت: تبلیغات نقش مهمی در رونق نمایشگاه ها دارد و مجریان به این حوزه باید توجه ویژه کنند زیرا انجام تبلیغات با کیفیت ضمن ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مجریان، کیفیت برگزاری نمایشگاه ها را نیز افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (شنبه 21 خرداد) در دومین نشست هم اندیشی مجریان شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: شایسته سالاری اولویت اجرای نمایشگاه هاست و مجری یک نمایشگاه باید دارای اخلاق مداری و قانون مندی باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: برای حل مشکلات موجود در حوزه برپایی نمایشگاه ها، مشکلات و چالش ها احصا شده اند و با آسیب شناسی، راهکارهای رفع و حل مسائل بررسی و پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: برای شکل گیری و تثبیت عناوین نمایشگاهی، مجریان  توانمند نقش ویژه ای در سایت های نمایشگاهی دارند و مجریان نمایشگاه ها باید ضمن انجام رقابت سالم، همدل و متحد نیز باشند.

فرهادی تاکید کرد: در برگزاری نمایشگاه ها باید از فرآیندها و راهکارهایی که موجب آسیب و تضعیف این صنعت و تنزل کمی و کیفی نمایشگاه ها می شود، خودداری کرد.

وی ادامه داد: برخورداری از تجربه و توانمندی، شایسته سالاری، کیفیت برگزاری نمایشگاه ها و میزان تحقق اهداف تعیین شده از عوامل موثر در انتخاب مجریان نمایشگاه هاست.

 

فرهادی تصریح کرد: برنامه ریزی بر اساس نگاه ملی و توسعه محور در حوزه نمایشگاهی انجام می شود اما در صورت برخورداری از شرایط و شاخص های تعیین شده و توان رقابت، اولویت ما حمایت از مجریان و تولیدکنندگان استانی است.

وی افزود: تبلیغات نقش مهمی در رونق  نمایشگاه ها دارد و مجریان به این حوزه باید توجه ویژه کنند زیرا انجام تبلیغات با کیفیت ضمن ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مجریان، کیفیت برگزاری نمایشگاه ها را نیز افزایش می دهد.

فرهادی گفت: تبلیغات نمایشگاه ها باید به صورت گسترده در بیلبوردهای شهری، جراید، رسانه ها و صدا و سیما انجام شود تا مردم از اطلاعات کافی در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه های مختلف برخوردار شوند.

کد خبر 1184596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha