هیئات مذهبی ظرفیت موثری برای ترویج دین مبین اسلام هستند

حجت‌الاسلام حاتمیان گفت: هیئات مذهبی ظرفیت موثری برای ترویج دین مبین اسلام به شمار می‌روند و قطعا هر فعالیتی در راستای ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت انجام شود ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ظهر شنبه 21 خرداد ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی که با حضور بانوان مسؤل هیئت مذهبی شهرستان سنندج برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و خجسته میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: ظرفیت هیئات مذهبی در هر شهرستان بسیار مهم و در ترویج فرهنگ دین اثرگذار هستند.

 

وی اعلام کرد: بیشک هر فعالیتی که در راستای ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت انجام شود ارزشمند و قابل تقدیر است، اما باید در برگزاری برنامه‌های مناسبتی (ملی و مذهبی) تا جایی که مقدور است از موازی کاری پرهیز شود تا ضمن ممانعت از هدر رفت هزینه‌ها، با هزینه کمتر برنامه فاخر و ارزشی‌تر با حضور بیشتر عاشقان اهل بیت برگزار شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان هدف از  این جلسه را هم‌افزایی و همفکری در راستای برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌های ارزشی با اثرگذاری بیشتر دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه هرکدام از این هیئات مذهبی جامعه هدف خود را دارند، با همسو سازی برنامه ها می‌توان به جای برگزاری مراسمات متعدد یک برنامه فاخر و جامع با تعامل همه هیئتیون برگزار کرد.

 

براین اساس و ضمن اظهار نظر مسؤلین هیات مذهبی بانوان، مقرر شد اولین برنامه مشترک هیات مذهبی همزمان با عید سعید غدیر خم در محل نماز خانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شود.

 

این جلسه با حضور مسئولان هیئت مذهبی محبین حضرت زهرا(س) با مسؤلیت خانم سوزنی و هیئت مذهبی رهپویان علوی با مسؤلیت خانم ملاولی، هیبت مذهبی انصارالرسول با مسؤلیت مهین بردبار برگزار شد.

کد خبر 1184610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha