بهره مندی ۳۵ واحد تولیدی کوچک و خرد روستایی سیستان و بلوچستان از ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی

مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت:۳۵ واحد کوچک و خرد روستایی و عشایری با اعتباری بالغ بر۱۲۵ میلیارد ریال از تسهیلات بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان بهره مند شده اند.

«امیر حسام قزلباش» مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان به تامین نهاده های کشاورزی اشاره کرد و  بیان داشت: با تصمیمی که دولت در حوزه های دام، طیور، تامین مرغ گوشتی، تخم مرغ و  شیر گرفت، این حوزه ها از حساسیت ویژه برخوردار است و واحدهای تولیدی این محصولات  را بانک کشاورزی  کمک مالی می کند.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان ادامه داد: یک اتفاق خیلی خوبی در دولت افتاد و آن این بود که یک خط اعتباری مصوب کرد و در اختیار بانک کشاورزی  قرار داد که ما از این خط اعتباری برای حمایت از واحدهای تولیدی دام، طیور و آبزیان استفاده خواهیم کرد.

 

قزلباش ادامه داد: برای اخذ این تسهیلات با هماهنگی که با سازمان جهاد کشاورزی صورت گرفت از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان و به تبع آن مدیریت های جهاد کشاورزی در شهرستان ها از طریق سامانه سیتا انجام می شود  که دامدار در خواست خودش را ثبت می کند و از طریق این سامانه این عزیز به بانک معرفی می شود.

 

وی با بیان اینکه 35 واحد کوچک، خرد روستایی و عشایری با اعتباری بالغ بر125  میلیارد ریال  از این تسهیلات بهره مند شده اند، افزود: تسهیلات تا سقف 200 میلیون تومان است که در قالب  دامدار کارت پرداخت می شود.

 

 مدیر شعب بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان یادآور شد: واحدهای تولیدی به مانند مرغ گوشتی، گاو شیری و آبزیان از این تسهیلات  در قالب سامانه بازارگاه، می توانند نهاده های خودشان را تهیه  کنند.

 

وی افزود: ما در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی سقفی نداریم و هر واحدی که معرفی شود امکان پرداخت را  برای آن فراهم می کنیم.

کد خبر 1184720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha