دستور قضایی تخلیه و ایمن سازی ۴۰ واحد مسکونی در حسن آباد کرج صادر شد

فاضلی هریکندی با اعلام صدور دستور قضایی برای پنج ساختمان ناایمن که ۴۰ واحد مسکونی است گفت: دستور قضایی با هدف تخلیه و ایمن سازی ساختمان در منطقه حسن آباد کرج با هدف حفظ جان مردم صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین فاضلی هریکندی» در جمع خبرنگاران با اعلام تخلیه پنج ساختمان ناایمن در حسین آباد کرج گفت: دستور قضایی برای تخلیه این ۵ ساختمان در حسن آباد کرج صادر شده است. 

 

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: دستور قضایی با هدف تخلیه و ایمن سازی ساختمان در منطقه حسن آباد کرج با هدف حفظ جان مردم صادر شده است.

 

وی اظهار کرد: تعدادی از بلوک های ساختمان دچار ترک شده اند و در وضعیت ناایمن قرار گرفته اند و این در حالی است که این ساختمان ها در اراضی قولنامه ای به صورت غیرمجاز و فاقد پردانه احداث هستند. 

 

وی ادامه داد: قید فوریت تخلیه برای هلال احمر، آتش نشانی، نظام مهندسی، شهرداری و پلبس برای الزام به تخلیه ساکنان در محل ارسال شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: ساکنان منازل که به ۴۰ واحد می رسد در مدرسه ای در همان محل اسکان پیدا می کنند تا مقاوم سازی و یا تخریب کامل ساختمان انجام شود. 

 

 

کد خبر 1184773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha