تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت میراث فرهنگی تا شهریور ماه

مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در امور ایثارگران گفت: از ایثارگران فعال در حوزه صنعت صنایع‌دستی و گردشگری که به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شدند حمایت‌های نقدی به عمل آمد.


به گزارش خبرگزاری شبستان: حمید زارع‌بهتاش درخصوص اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در این وزاتخانه گفت: در کل بالغ بر هزار ایثارگر در استان‌های مختلف کشور در این وزاتخانه باید تبدیل وضعیت شوند که تعدادی از ایثارگران تبدیل وضعیت شده‌اند و تبدیل وضعیت برخی نیز به دلیل عدم وجود پست و عدم انطباق مدرک تحصیلی باقی مانده است.


وی افزود: با پیگیری‌های معاون وزیر و دستور به مدیران استان‌ها مقرر شده است که پست‌های بدون تصدی اعلام شود تا وزارت‌خانه آن را به اطلاع سازمان اداری و استخدامی برساند و پس از اخذ مجوزهای لازم تا شهریور سال 1401 همه ایثارگران تبدیل وضعیت خواهند شد.


زارع‌بهتاش در خصوص طرح‌های حمایتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای ایثارگران در حوزه صنایع دستی و کارآفرینی گفت: گزارش حمایت از ایثارگران این وزاتخانه برای آقای قاضی‌زاده هاشمی ارسال شده است و در حوزه صنعت صنایع دستی و گردشگری از ایثارگرانی که به دلیل شیوع کرونا دچار مشکل شدند حمایت‌های نقدی به عمل آمد.


مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در امور ایثارگران با اشاره به برنامه‌های این وزاتخانه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،  گفت: در مناسبت‌های مختلف از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل می‌شود و این برنامه به صورت مستمر ادامه دارد.


وی با اشاره به طرح سپاس و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: در طرح سپاس سال گذشته در مناطق مختلف برنامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد. در کنار آن از خانواده‌های شهدای شاخص وزارت‌‌خانه تجلیل و از شهدای مدافع حرم تجلیل شد و به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه 15 از خانواده‌های شهدای مدافع حرم این منطقه نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
 

کد خبر 1184829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha