توزیع جهیزیه بین ۳ خانواده نیازمند به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی از توزیع جهیزیه در بین ۳ خانواده نیازمند به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این مهم در دهه کرامت امسال با تلاش کانون مسجد و به همت کانون خدمت رضوی بهشهر اجرایی شود.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در اسلام هیچ چیزی بهتر از خدمت به مردم نیست و شادی ما با کمک به محرومان، ایمان و تقوا گره خورده است. و در این راستا با همه توان پای کار کمک به نیالزمندان هستیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان یکی از برنامه های مهم ما در دهه کرامت در کنار برگزاری جشن ها و مولودی خوانی و دستگیری از نیازمندان بود که با قوت اجرایی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: اهدای جهیزیه نوعی رزمایش همدلی و احسان برای کمک به خانواده های کم برخوردار است که در دهه کرامت اجرایی شد.

 

الیاسی از توزیع جهیزیه در بین 3 خانواده نیازمند به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این مهم در دهه کرامت امسال با تلاش کانون مسجد و به همت کانون خدمت رضوی بهشهر اجرایی شود.

 

وی یادآور شد: 30 میلیون تومان جهیزیه به 3 نوعروس روستای گرجی محله بهشهر در دهه کرامت اهدا شد تا جوانان ما زیر سایه امام رضا(ع) زندگی خود را آغاز کنند.

کد خبر 1184984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha