تئاتر بچه های مسجد آینده جریان ساز تئاتر کشور است

زارعی، با اشاره به اینکه رویداد تئاتر بچه های مسجد سال هاست که به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: تئاتر بچه های مسجد آینده جریان ساز تئاتر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «کوروش زارعی»، امروز(22خرداد)، در آیین افتتاحیه نخستین سلسله رویداد آموزشی منطقه ای تئاتر بچه های مسجد در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تئاتر مساجد در کشور اظهارداشت: رویداد تئاتر بچه های مسجد سال هاست که به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده و آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت.

 

وی افزود: فعالیت مؤثر و چشمگیر تئاتر بچه های مسجد موجب شد افراد حسود و بدخواه در جبهه فرهنگی مقابل شما این فعالیت هنری را متحجرانه بدانند؛ این نشان می دهد عرصه هنر  تئاتر بچه های مسجد جریان ساز بوده و به وظیفه خود به درستی عمل کرده است.

 

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان اینکه آینده تئاتر کشور در دستان شماست؛ تصریح کرد: هنرمندانی که در این عرصه فعالیت دارند باید به این باور برسند که در  تئاتر و تمامی فعالیت های فرهنگی نه تنها در کشوری بلکه در عرصه های بین المللی می توانند  موفق باشند.

 

زارعی به برنامه ریزی های و‌سند چشم انداز مرکز هنرهای نمایشی اشاره کرد و گفت: ما در تئاتر بچه‌های مسجد به دنبال اهداف بزرگی هستیم و سند چشم‌انداز ۹ ساله‌ای برای این رویداد در نظر گرفته ایم.

 

وی یاد آور شد: این سند در سه دوره سه ساله برنامه‌ریزی شده که اگر به تمام زوایای آن به درستی عمل شود، جریان فرهنگی تئاتر کشور را رقم می زند.

 

زارعی گفت: این سند در بخش های مختلف علمی؛ اجرایی؛ آموزشی و تولیدی برنامه ریزی شده که خروجی آن پرورش استعدادها و خلاقیت های هنری در عرصه های مختلف سینمایی؛ تلویزیونی و تئاتر خواهد بود.

 

وی در ادامه با اشاره روند برگزاری سلسله رویداد آموزشی منطقه ای تئاتر بچه های مسجد گفت: این رویداد از استان قم آغاز و پس از  مازندران ؛ هم اکنون لرستان میزبان سومین دوره  آموزشی کارگاهی تربیت مربیان بچه های مسجد است .

 

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تصریح کرد: آخرین دوره آموزشی نیز در مشهد برگزار خواهد شد و امید که با برنامه ریزی های صورت گرفته و انجام فعالیت های کارگاهی شاهد  تحولات چشمگیر و خلاقانه ای  در این عرصه باشیم .

کد خبر 1185024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha