پیش بینی برپایی ۲۳۰ کارگاه اوقات فراغت تابستان در خراسان جنوبی

حمیدی از پیش بینی برپایی ۲۳۰ کارگاه تخصصی ویژه اوقات فراغت تابستان در مراکز کانون پرورش کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «طاهره حمیدی» امروز (۲۳ خرداد) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: 12 مرکز فرهنگی و هنری ثابت کانون پرورش فکری در سطح استان ثبت نام کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه‌ی اوقات فراغت تابستان را آغاز کرده‌اند که تاکنون با استقبال خوب مخاطبان و خانواده‌ها واقع شده است.

 


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در شرایط پسا کرونا قرار داریم و شاهد حضور پرشور کودکان ونوجوانان هستیم، کارگاه‌های تخصصی و حضوری کانون با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می شود.

 


وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده 230 کارگاه با موضوعات، فرهنگی، هنری، ادبی، مذهبی و علمی شامل دور های مقدماتی و پیشرفته ویژه گروهای سنی4 تا 18 سال در تمامی مراکز کانون پیش بینی شده است.

 


حمیدی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت عضویت در مراکز کانون و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://khorasanj.kpf.ir مراجعه کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1185137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha