لازمه حل مشکلات، تلاش حداکثری مسئولان و صبوری شهروندان است

عضو جامعه روحانیت مبارز کاشان گفت: مردم باید منصفانه محدودیت‌ها و موانع را در انجام خدمت‌رسانی در نظر داشته باشند و مسئولان هم باید از همه توان خود برای رفع مسائل مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام حسین بنایی در نشست مدیران شهری با اهالی خیابان آیت الله سعیدی، با اذعان به مشکلات مختلف اهالی این محدوده و همچنین تقدیر از خدمات مدیران شهری طی این دوره در این نقطه کم برخوردار، خواستار توجه بیش از پیش برای رفع دغدغه‌های مردم شد.


عضو جامعه روحانیت مبارز کاشان با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات موجود متعلق به ادوار گذشته مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: مردم مطالبات به‌حقی دارند که باید به آن رسیدگی شود اما باید شهروندان نیز برای حل مشکلات دیرینه، صبر و بردباری کنند.
 

امام جماعت مسجد باب الحوائج(ع) خیابان آیت الله سعیدی کاشان، برخورداری از انصاف را یکی از ویژگی‌های مومن خواند و تأکید کرد: مردم باید منصفانه محدودیت‌ها و موانع را در انجام خدمت‌رسانی در نظر داشته باشند و مسئولان هم باید از همه توان خود برای رفع مسائل مردم استفاده کنند.



حجت الاسلام بنایی همچنین با اشاره به نقش پرداخت عوارض در رونق و آبادانی شهر، خواستار توجه شهروندان به این تکلیف قانونی شد.

 

نشست صمیمانه اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری با اهالی خیابان آیت الله سعیدی به میزبانی مسجد باب الحوائج(ع) کاشان برگزار شد.

کد خبر 1185202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha